i Porträtt
söndag. under de senaste veckorna har jag haft ett enormt blogg och fotosug men har varken haft tid eller inspiration till att skriva ihop ett inlägg eller plocka upp kameran. men idag fick jag ett litet ryck och bestämde mig för att ta med min lillasyster ut på en liten fotorunda. åh visst är hon fin? och hennes hår är helt magiskt! jag blev faktiskt riktigt nöjd med bilderna trots att det bara var en liten spontanfotografering. och eftersom jag nu ändå är igång så passade jag på att boka in ytterligare två fotograferingar den här veckan - en med bästis och en med min pojkvän! 
 
ps. vad tycker ni om bilderna och vilken är er favorit? puss 
Kommentarer
louise
http://www.havsdimma.blogg.se

åh så fina bilder! och gud så lika ni äääär!

Svar: men TACK!! haha va är vi lika??
Sofie Wiberg

Malin S
http://www.malinstolt.com/

Jättefina! Tycker speciellt mycket om den stora i mitten :)

Svar: åh tusen tack!!
Sofie Wiberg


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback