i Vardag
09.49: Jag vaknade av att solen bländade mina ögon och fick genast känslan av att detta skulle bli en himla bra dag!
10.13: Åt en fjärde adventsfrukost bestående av hallonsmoothie och nybakat bröd, mmm!
 
11.27: Städade rummet med julmusik i bakgrunden i hopp om att få lite julkänslor. Det gick väl sådär men ett nystädat rum fick jag i alla fall!
 
12.43: Mitt hjärta kom hit för att vara här hela dagen. 
 
13.57: Åt mammas pannkakor till lunch, mums!
 
14.37: Vilade en stund efter lunchen med mina två favoriter.
 
15:25: Tog en promenad med min favorithund och lade märke till att det fortfarande var ljust ute, trots att klockan nästan var halv fyra. Lycka! 
 
16.55: Vi fick gäster och drack äppleglögg. Det var dags för vår årliga lilljul!
 
17.30: Vi släpade in granen och det tog himla lång tid att få den stå rakt, haha! Och sedan var det dags att hänga upp alla julgransgulor, rött och guld blev färgerna för i år! 
 
18.03: Såhär fint blev det. Äntligen lite julkänslor!
 
19.58: Vi hamnade i soffan framför en bra film och himla massa godis, och här sitter vi fortfarande. Fina dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback