i Vardag
Januari: Fotade mycket självporträtt och hade många mysiga vinterkvällar framför brasan tillsammans med min familj. Skrev även mina första inlägg här på photo.blogg.se.
 
Februari: Blev brunett och hade fullt upp med revyträningar samt föreställningar hela månaden, åh snart är det äntligen dags igen!
 
Mars: Slutet av nian började närma sig och hela mitt liv kretsade runt skolan. Träffade även Sebastian som jag lärt känna genom Twitter för första gången, bästa du!
 
April: Tog tåget till Östersund tillsammans med Fia för att hälsa på hennes bror. Åkte även till Göteborg med klassen i slutet av månaden där vi besökte Liseberg, shoppade, firade första maj och bara hade det så himla bra.
 
Maj: Var på släkträff, jobbade på Norrköping Horse Show och var glad för att jag snart skulle sluta nian.
 
Juni: Lämnade allt som hade med grundskolan att göra bakom mig, firade midsommar hos mina kusiner i Göteborg och fotograferade Fia med hennes hästar. En väldigt fin månad!
 
Juli: Hade många mysiga grillkvällar vid sjön med mina vänner och tillbringade två regniga veckor i en husbil tillsammans med min familj.
 
Augusti: Började gymnasiet, blev nollad, träffade massor med nya människor och spenderade min sextonde födelsedag i huvudstaden tillsammans med mina fina vänner. 
 
September: Skolan drog igång på riktigt och jag fotograferade mig tillsammans med mina två bästa vänner. 
 
Oktober: Åkte till världens bästa Kreta tillsammans med världens bästa Fia för trejde gången i mitt liv, åh vad jag längtar tillbaka!
 
November: En riktigt jobbig månad. Allt som kunde gå fel gick fel och jag tappade inspirationen till all. Blä.
 
December: Snön kom och jag fick mitt efterlängtade jullov. Det blev jul och jag hade ett riktigt lyckat avslut på 2012 tillsammans med mina fina vänner. 
Kommentarer
Louise - Fotografi
http://www.louisejorgensen.blogg.se

åh så fint!!

Svar: taaack gumman!!
Sofie Wiberg

Ellen (alatariel)
http://alatariel.papper.fi

Jätte fint inägg! Såå fina bilder! :)

Svar: åh tack så mycket!
Sofie Wiberg

Hanna
http://lalahannah.blogg.se

super dina bilder!

Svar: tusen tack fina du!
Sofie Wiberg

AAMANDAOLIVIA
http://aamandaolivia.devote.se

vilka fina bilder :)

sv: åh tack!

Svar: åh tack så mycket! :)
Sofie Wiberg

Anna T
http://annathorncrantz.blogspot.se/

Vilken fin blogg du har. Och snygga bilder. Har du filter på, eller drar du ner kontrasten efteråt i photoshop?

Svar: åh tack! jag redigerar alla bilder i photoshop innan jag lägger upp dem på bloggen, eller tänkte du på någon speciell bild? :)
Sofie Wiberg

Koffe
http://fotokoffe.blogg.se/

Fantastiskt fina bilder. Kul att du fick en bild på kanadagässen! :)

Svar: åh tusen tack! ja, gillar bilder väldigt mycket faktiskt! :)
Sofie Wiberg

Sara

var du inte tillsammans med en kille under hösten? :)

Svar: jo det var jag, men det fungerade inte speciellt bra mellan oss så det höll bara i några veckor.
Sofie Wiberg


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback