i Vardag
måndag. idag är det den första juli tjugohundratretton och nu ska jag berätta för er varför denna månad kommer bli en himla bra månad.
 
 
tjugonionde juni - sjätte juli. som ni säkert redan vet är jag just nu på rhodos tillsammans med min pojkvän och jag kunde nog inte fått en bättre start på en av de bästa månaderna på hela året. 
 
nionde juli - tolfte juli. jag och min bästa vän fia åker till falsterbo tillsammans för att kolla på hästtävlingar. vi har varit där tillsammans en gång tidigare och jag har nog aldrig i hela mitt liv skrattat så mycket som jag gjorde under den veckan. haha åh!
 
 
tjugonde juli. jag, min bror, kusin och morbror åker till göteborg för att se robbie williams! egentligen har jag ingen aning om vad han har gjort för musik men med fint sällskap och världens bästa stad kan nog inget gå fel. 
 
tjugosjätte juli. jag och min pojkvän firar ett halvt år tillsammans och åh jag är så lycklig tillsammans med honom! den sjugosjätte januari blev han min. ♥
Kommentarer
EMMAWHO
http://emmawho.se

Åh så härligt! :) Själv tappar jag hela juli för jobb, men jag får ta igen det i augusti..

Svar: åh ja verkligen! men tänk så mycket roligt du kan göra för alla pengar sen, kram på dig!
Sofie Wiberg


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback