i Genom min iPhone, Vardag
onsdag. hej och förlåt för min värdelösa uppdatering här på bloggen, men jag har på den senaste tiden knappt varit hemma en timme innan jag har åkt iväg igen. jag har haft tusen saker för mig och vad jag har gjort tänkte jag passa på och berätta för er i detta inlägg men hjälp av bilder från min iphone.
 
min pojkvän har lärt mig att åka longboard och på den senaste tiden har vi spenderat många kvällar åkandes på dessa tillsammans. åh det är så himla kul och mysigt!
 
i lördags åkte jag, min bror, kusin och morbror till världens bästa stad (göteborg) för att se robbie williams. åh konserten var helt magisk och det var helt klart det bästa jag någonsin sett. vill se allt igen och igen och igen! var någon av er där?
 
i tisdags blev jag inlagd på sjukhus över natten med extrema magsmärtor, men tyvärr listade de aldrig ut vad felet var. idag mår jag dock mycket bättre och återhämtar mig gör jag med hjälp av allt för många avsnitt av pretty little liars. hej beroendeframkallande.
 
i fredags var det min pojkväns sjuttonde födelsedag och det firade vi med en dag på gröna lund i huvudstaden. åh vad jag tycker om honom! 
Kommentarer
alma
http://almawiola.blogspot.com

åh så mysigt och fint!! förutom sjukhusvistelsen då!
sv: men tack finis!! kram

Svar: åh ja det har det verkligen varit!! och sjukhusvistelsen hade jag helt klart klarat mig utan. kram på dig finis!
Sofie Wiberg

-

Så gullig bild när ni åker longboard!

Svar: åh tack fina du!!
Sofie Wiberg

louise
http://www.havsdimma.blogg.se

alltså åh så gos ditt sommarlov äääärrrrrr!

Svar: jaaa vissa delar av den i alla fall!!
Sofie Wiberg


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback