i Vardag
 
ett. på fredag får även jag mitt efterlängtade sommarlov och jag längtar så mycket att jag snart går sönder.
 
två. min pojkvän. för allt han har gjort samt gör för mig. och för att han snart stått ut med mig i fem månader. åh vad jag tycker om honom!
 
tre. jag blev godkänd i matte 1b-kursen och jag är så himla stolt över det. 
 
fyra. igår köpte jag tre nya kjolar och jag är mest glad för att jag vågar ha dem på mig. för att jag vågar ha på mig kläder som jag tycker är fina utan att oroa mig för vad andra ska tycka.
 
fem. jag börjar bli sommarbrun och det är så himla fintfintfint!
 
sex. enda sedan förra året har jag och min vän fia planerat sommarfotograferingar tillsammans, och nu äntligen kan vi börja genomföra dem!
 
 
 
sju. min älskade iphony som jag trott varit trasig i över två veckor började fungera idag igen efter en enkel liten återställning. åh då blev jag glad!
 
åtta. juni, juli, augusti. jag har de tre bästa månaderna på hela året framför mig, åh.
 
 
ps. kan inte ni berätta vad ni blir glada av? det skulle vara fint att höra. puss
Kommentarer
Matilda

One Direction <3

Svar: åh vad härligt! de gör mig faktiskt också väldigt glad ibland, hihi!
Sofie Wiberg

KMstyle
http://kmstyle.blogg.se

man ska alltid ha på sig det man själv tycker om och inte bry sig om alla andra!:)

Svar: ja absolut! men så länge jag kan minnas har jag haft stora problem med mitt självförtroende då det enda sedan lågstadiet har legat i botten. fast nu, under det senaste halvåret, har det blivit mycket bättre och det är därför jag är lycklig för en sådan liten sak som detta. haha, kanske låter konstigt för vissa men för mig är det ett stort steg! kram på dig :)
Sofie Wiberg

Ellen (alatariel)
http://alatariel.papper.fi

Himla fin lista! ^^

Svar: åh tusen tack!
Sofie Wiberg


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback