i Inredning
tisdag. hej och förlåt för min usla uppdatering, men under den senaste tiden har miljoner saker pågått samtidigt i mitt liv och jag är just nu helt sönderstressad på grund av allt jag har att göra. exempelvis så ligger det just nu elva skoluppgifter som väntar på att göras klart och ja, ni kanske förstår. en bra sak är dock att jag förra helgen fick överta samt helrenovera min brors förra rum och åh vad jag älskar det! här ovanför kan ni se några detaljbilder, visst blir det fint? puss
Kommentarer
louise
http://www.havsdimma.blogg.se

åh gud så himla himla fint!!

Svar: åh tack fina louise! jag ääälskar det!!
Sofie Wiberg

Ellen (alatariel)
http://alatariel.papper.fi

Nej åååh vad fint du har det! Så vitt och fräsht. ^^

Svar: åh tack, jag älskar det! haha precis, allt är vitt i nya rummet! :)
Sofie Wiberg

Akua

so pretty!

Svar: thank you so much!!
Sofie Wiberg


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback