i Sofie
Precis som alla andra sportlov har jag denna vecka haft fullt upp med revyträningar hela dagarna. Vi har repat nästan tio timmar om dagen så har varit helt slut i huvudet på kvällarna när jag kommit hem. Igår hade vi genrep, alltså vår fösta föreställning för i år och det gick faktiskt förvånansvärt bra! Extra roligt i år är att jag har fått himla mycket beröm för både min sångröst och för mitt skådespeleri, och det gör mig så himla himla glad (och generad, haha)!
 
Ikväll är det premiär och jag försöker ladda lite extra med hjälp av en lång sovmorgon, god frukost, lite träning och ett varmt bad. Önska oss lycka till! :)
Kommentarer
louise
http://www.havsdimma.blogg.se

åhh så himla himla kul ju!

Svar: Jaaa verkligen!!
Sofie Wiberg


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback