i Vardag
På något sätt hade jag lyckats stänga av mitt alarm i sömnen inatt. Istället vaknade jag i panik, tjugo minuter innan bussen skulle gå, av att mamma ringer och väcker mig. Tro det eller ej men jag hann faktiskt ändå i tid ner till hållplatsen, men såklart var bussen femton minuter sen och jag missade ändå min första lektion som jag hade stressat ihjäl mig för att hinna till, haha! ;)
 
Annars har jag faktiskt haft en himla bra dag. Jag har både varit i skolan, haft revymöte, sprungit en sväng på stan, köpt skrivare, färgat håret samt ätit mammas världsgoda pannkakor. Nu är jag däremot fruktanvärt trött och ska när som helst krypa ner i sängen för att sova! Hoppas ni har haft en fin dag.
 
 
Kommentarer
Fotograf Julia Jonsson
http://fotografjuliajonsson.blogg.se

Himmel vilken fin design du har Sofie, älskar bilderna i bildspelet också:) ha en fin dag!

Svar: Åh finaste Julia, TACK jag blir så himla glad! Hoppas du får en underbar dag, kram ♥
Sofie Wiberg

Elin (Fotoblogg)
http://eli.webblogg.se

Svar: Tack så himla mycket!!

Superfin bild :)

Svar: Åh tack!
Sofie Wiberg


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback