i Natur
Åh jag är så himla trött! Tvingade mig upp ur sängen sju minuter innan spårvagnen skulle ta mig till dansen tidigare idag. Jag var till och med nära på att ligga kvar men jag lyckades övertala mig själv att sluta vara så lat, haha! Dansen är ju ändå veckans höjdpunkt, det är så himla roligt!! Idag lärde vi oss det sista på dansen, så nu har vi fyra veckor på oss att öva öva öva innan uppvisningen. Läskigt! Nu ska jag gå ut med hunden, ta en dusch och gå och sova. Godnatt från en dödstrött Sofie!
Kommentarer
Netasha
http://netasha.se

Oh va vacker bild. Hoppas snön smälter bort härifrån någon gång så att det får börja blomma här också

Svar: Åh tusen tack! Ja det får vi verkligen hoppas. Vi hade ett underbart vårväder i helgen när jag tog denna bild, men nu öser snön ner här också :(
Sofie Wiberg


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback