i Kärlek
Trots att jag vaknade upp genomförkyld och febrig fylldes hela jag av lycka när jag träffade Fia och Martin innan deras bal igår. Det är verkligen något speciellt med studenter och den här tiden på året, och att få föreviga en sådan här speciell händelse är verkligen en ära för mig som fotograf. Här är några av mina favoriter från gårdagens fotografering, och jag kan nog inte låta bli att längta lite extra efter den dagen då det är min tur att bära långklänning och gå på bal med min kärlek. Jag hoppas att dessa två skönheter hade en fantastisk kväll igår!
Kommentarer
louise
http://www.havsdimma.blogg.se

FYFAN VAD DU ÄR DUKTIG SOFIE!!!

Svar: Åh TACK Louise, du gör mig så himla glad!! Puss & kram
Sofie Wiberg

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland
http://yohannafotograferar.blogg.se/

Jättefint! Gillar verkligen att du tog en massa detaljbilder oxå! :)

Svar: Åh tack så jättemycket, jag är själv supernöjd med bilderna! :)
Sofie Wiberg


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback