i Genom min iPhone
Ett fint körsbärsträd som jag var tvungen att springa och fotografera. // Åt världens godaste hallon/blåbärspaj när jag var i Göteborg.
 
Fick äntligen krypa ner i sängen efter en lång dag. // Hittade en liten kisse utanför vårt hus som jag såklart var tvungen att fotografera, haha!
 
Plugg och mellismys i sängen. Ungefär så ser alla mina dagar ut just nu. // Goskväll med favoritvovven och gott te.
 
Mitt rum hemma hos mamma. // En bild från dansuppvisningen i lördags som gick himla bra! (undrar dock hur jag ska klara mig utan dansen i F E M månader nu??)
 
Följ mig gärna på Instagram för att få se lite mer från min vardag. Heter sofiewiberg där! :)
Kommentarer
Jessica
http://photohugs.se

Å^h mysigaste bilderna idag!

Ha en toppen kväll! Kram

Svar: Åh tack snälla, blir så himla glad!! Tack detsamma, kram!
Sofie Wiberg


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback